4 Nisan 2007 Çarşamba

Bu Nedir?

Ben buna kısaca "limonu salata ve çorbaya çekirdek kaçırmadan sıkma aparatı" diyorum, çok da işe yarıyor. Vapurda değişik değişik adamlar ortaya çıkıp, ilk görüşte ne işe yaradığını anlamadığımız türlü türlü araç gereçleri ceplerinden çıkarıp, insanlar meraklı bakışlarla bakarken de diğer cebinden yardımcı malzemeleri çıkarırlar da, orda bi çırpıda gösterisini yapar ya, işte o adamlardan aldık biz bunu Karşıyaka-Alsancak vapurunda. Bunun sayesinde şişede satılan limon hissi uyandırmayan limon sularından kurtuldum. Çünkü ben limonu kesip sıkacakta sıkmaya üşenen bir insanım, itiraf ediyorum. Neyse, bu vapurda araç gereç satan adamları da seviyorum ben, Ankara'da yok ya ondan herhalde, denizi olan şehirlere özgü birşey, bizim sahip olamadığımız.

2 yorum:

sidika SAKA dedi ki...

Limonlukla açtığın konuyu nasıl ettin de denizi olmayan bir şehirde yaşadığımız gerçeğine bağladın be Anılcım? Limon deyince nasıl ağzı sulanırsa insanın öyle ağzım sulanıyor deniz deyince... Oooof oofff!

anl dedi ki...

yazınca aynı şeyi düşündüm desem :) hayır uzun uzun yazsam anlayacağım da, iki kelimede laf nasıl denize gelmiş ben de anlamadım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...