12 Aralık 2006 Salı

Jackie Chan

Kemal Sunallı, Adile Naşitli, Şener Şenli eski Türk filmleri böyle defalarca seyredilir de bıkılmaz ya, böyle bir keyifli hisseder insan kendini; Jackie Chan seyredince de böyle hissediyorum, böyle bir mutlu oluyorum, keyifleniyorum. Akşamımızı Rush Hour 2 ile şenlendirdik.Yayıldık koltuklara, güldük eğlendik, "ohaa, bu adam bunları nasıl yapıyor", "bu adam hiç doblör de kullanmıyor, helal olsun"dedik tekrar. Şirin, komik yüz ifadeleri, komik ingilizce konuşması, muhteşem dövüş kareografileri ile Jackie Chan'i seviyoruz. Zaten ben küçükken karate kursuna gitmek isterdim ama yaşadığımız yerde kızlar öyle kurslara o zamanlarda gitmezlerdi, umarım şimdi gidebiliyorlardır :) Rush Hour 2 den eğlenceli bir sahne de aşağıda......


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...