8 Aralık 2006 Cuma

Sigarayı bırakmam lazım...

Sigarayı bırakmam lazım, hem de acilen.Ama bırakmak istemiyorum,ama bırakmam şart.Nasıl olacak bu iş, bunu yazarken de sigara içiyorum.OOOffff. Kayıt altına alayım, baktıkca utanayım diye yazıyorum...

Hepsi hüsranla bitmiş Sigarayı Bırakma Girişimlerim:

1.
En fazla 1 hafta sürdü, o zamanki sevgili şimdiki koca bıraktı, ben 1 hafta sonra yiğitliğe bok sürdürmemek için gizli gizli içtim.Sonra yakalandım tabii o ayrı. Adam 9 ay bıraktı, sonra benim yüzümden tekrar içmeye başladı :(

2.
2 gün içmedim, sonra gecenin 2 sinde bakkala gidip 1 tane sigara almak istedim, bakkal güldü.

3.
Sigaranın üstündeki "kanser olur ölürsün","acı çekersin böyle böğüre böğüre ölürsün"yazılarını boş paketlerden itinayla kestim, hep gözümün önünde dursun diye bilgisayar ekranımın kenarlarına astım hepsini, yine onlara baka baka içtim.

4.
Gece nefes darlığı tuttu, "ay yemin ederim bir daha içmeyeceğim" dedim, ilacımı alıp uyudum; sabah kalktım yine içtim.

5.
30 yaşına girince bırakacağım dedim, doğumgünümde nerdeyse 2 paket içtim.

6.
Her sabah kalkınca bugün içmeyeceğim diyorum, ofise gelince içiyorum, sonra da diyorum ki "aman bugün içtim artık yarın içmem".

7.
İçmemek için paket almıyorum, sonra sürekli başkalarından otlanıyorum.


Sigarayı bırakmayı neden istiyorum?

1.
Kanser olmak istemiyorum,erken ölmek istemiyorum, aslında ölmek istemiyorum ama...öksüre öksüre ölmek hiç istemiyorum.

2.
Alkol aldığım gecelerin sabahında insan gibi uyanmak istiyorum.

3.
30 yaşındayım, en az 3-4 yaş küçük gösteriyorum. 50 yaşıma geldiğimde de öyle olmak istiyorum.Sigara nedeniyle cildimde oluşmuş lekeler, kırışıklar istemiyorum. (çok kızsal bir neden kabul ediyorum)


Sigarayı neden bırakamıyorum? Acımasız özeleştirim....

1.
Çünkü ben kendini ve sevdiklerini düşünmeyen, iradesiz bir insanım. (off bu çok acımasız oldu)

2.
Çünkü içmeyince sürekli yemek yiyorum.

3.
Çünkü içmeyince piskopat oluyorum,herkesle kavga ediyorum.

4.
Çünkü her keyifli anı birkaç sigara ile kutluyorum.

5
.Çünkü her keyifsiz anı birkaç sigara ile bastırıyorum.

6.
Kahve de sigarasız olmuyor ki.


Bak yaş 31 e geldi çattı.Her ne kadar kafa 20 li yaşlara göre çalışıyorsa da, beden öyle demiyor....2007 nin ilk hedefi bu olsun, bak yine yaptım ya, yine erteledimmmm, daha 2007 ye 3 hafta var.OOOfff.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...