27 Şubat 2007 Salı

Klavye Temizliği

Ben öyle çok temiz, derli toplu biri sayılmam, temiz biri değilim derken öyle pis gezerim değil tabii ki, fakat, standart ve sürekli düzenlilik, derli topluluk yoktur. Öyle aman şurda toz var gidip bir toz bezi kapıp sileyim, aman eve bir elektrik süpürgesi tutayım demem, etrafta dağınık duran eşyalar beni çok rahatsız etmez, ofiste masam her daim dağınıktır. Ama temizlik damarım tutarsa da, ki kırk yılda bir anca olur bu, sanki temizlik hastası panik atak insanlar gibi davranırım. Buna bir örnek çok yakın zamanlarda oldu, klavyemin tuşlarının bağlı olduğu zeminin aslında simit susamı desenli olmadığını ve aslında o susamların benim yaklaşık 1 senedir tüketmiş olduğum simitlerin susamları olduğunu farkedince ben bu klavyeyi yıkarım dedim. Tabii ki de kendi başıma yapmadım yoksa halim hani şu reklamda tabureye çıkıp dizüstü bilgisayarı lavaboda deterjanla yıkayan kız çocuğu var ya, işte aynen öyle olabilirdi. Temizlik ve düzenlilik işini standart ve sürekli olarak başarıyla yürüten bir iş arkadaşımdan destek aldım tabii.

Klavye temizliği için gerekli malzemeler,
- 1 adet temizlik işinden anlayan bir arkadaş,
- 1 adet poşet (ben çöp torbası poşeti kullandım)
- 1 adet deterjan (Mio olması şart değil tabii, bizim elimizde o vardı)
- 1 adet makarna süzgeci
- Bir tutam kağıt peçete
- 1 adet sökülmemiş klavye (ki sonra debelenmeyelim Ö harfi nerde diye)





2 yorum:

Ümit Kurt dedi ki...

benimde böyle bi temizlik yapmam gerekiyodu ama gerek kalmadı... nedennn??? çünkü klavyem bozuldu :)) eski klavyemle idare ediyorum şimdilik, alışmıştımda o klavyeye :((

reunion dedi ki...

genellikle hevesle başlar(1 kere yaptım bidaha öldürseniz yapmam) ama 20-30 tuştan sonra sıkıntılı bir iş alan. bu sırada msn den msj önemli birisi msj yazar cevap vermeniz gerekir(ki burda windows un engelli klavyesi devreye girer(mouse la sanal bir klavye tuslarına basarak)). bu yüsden sigara küllerimle, börek parçalarımla,kahve lekelerimle seviyorum klavyemi. olmadı yeni bi tane alırım. temizlikmi birdaha asla!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...