23 Kasım 2010 Salı

Bıkmadan, usanmadan, bir daha ve tekrar...Neden İzmir?

Uzun süreli tatillerin başında İzmir'e giderim, İzmirdekileri bıktırırım, sonunda Ankara'ya dönerim Ankaradakileri bıktırırım "İzmir'e taşınmak lazım" diye diye. Ben bıkmıyorum nedense, İzmir'e taşınabilme ihtimalini seviyorum işte, o kadar. Hatta Avustralya'ya da göç edip bir süre denemeliyiz diye bir fantezim de var, bunun da hayalini seviyorum. Taşınılır mı taşınılmaz mı, gidilir mi gidilmez mi bilemem, hayatta bazen umduğunu değil bulduğunu yaşamak gerekiyor ya...en son seyahatime ilişkin bir kez daha...neden İzmir'de yaşamak isterim?

1- Hava genelde güneşli...
2- Hava genelde sıcak...
3- Deniz, vapur...
4- Çok kısa mesafede kafaya format atmaya, sınırları gevşetmeye yarar Çeşme var, Alaçatı var, Karaburun var, Çiçekliköy var, Urla var, Şirince var....var oğlu var...
5- Güleryüzlü, kibar insanlar...
6- Ucuz ayakkabılar, kıyafetler..
7- Mini etek giyince tacize uğrama ihtimalinin düşüklüğü...
8- Acele etmeyen trafik...
9- Turunç ağaçları...
10- Melisa kokulu Karşıyaka sokakları...

6 yorum:

kurtlu kitap dedi ki...

işte tam da böyle bi düşünceyle 4 yıl önce bursa'dan izmir'e taşındım. burda olmak hem güzel, hem kötü. ankara'nın düzeni özlenir bu %90ı gecekondu, trafiği ve alt yapısı berbat şehirde. ama olumlu tarafları konusunda tamamen hemfikirim.

k.i.s.d. dedi ki...

evet ya evet evet

coraline dedi ki...

kurtlu kitap, olumsuzluklarda var tabii yasamayinca goremiyoruz biz ama sen super yapmissin:)

k.i.s.d, kesinlikle evet:)

Adsız dedi ki...

Merhaba...
İzmir'de yaşamak dışarıdan zevkli gibi gözükse de; İzmir'de doğup büyümüş biri olarak tavsiye etmiyorum. Gün geçtikçe düzensizleşen bir yapıya sahip. Kültürel tarihini koruyamayan bir şehir. Alaçatı çeşmeden bahsediyorsun yakında o bölgeler de İzmir merkezden farksız olacak.
Oyh!. Dertliyim izmirin gelişmesi konusunda..
Bir tek insanların sıcaklığı kaldı zaten İzmir'i İzmir yapan...
Hoccakal...

coraline dedi ki...

ben bile izmir in sadece 10 senelik geçmişini bilmeme rağmen şimdiki olumsuzlukları fark edebiliyorum maalesef ama olsun yine de :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Sayfamda seni bir mim bekliyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...